e-Multiagencja

Co aplikacja e-Multiagencja może dla Ciebie zrobić?

Z aplikacją e-Multiagencja zminimalizujesz czas potrzebny na wykonywanie czynności takich jak rozliczanie prowizji, kontrolowanie wznowień i fakturowanie agentów. Dzięki tej oszczędności, wolny czas można przeznaczyć na sprzedaż lub dotarcie do nowych klientów. Atrakcyjne, dopasowane indywidualnie formy finansowania pozwalają osiągnąć to w dostępny sposób nawet dla startujących multiagencji.

Przykładem korzyści jakie daje aplikacja jest porównanie czasu potrzebnego do rozliczenia agentów z prowizji spływających z ponad 20 Towarzystw. W 2014 roku proces ten obsługiwany dla 6-ciu agentów trwał około kilkanaście godzin, a nawet do kilku dni. W chwili obecnej ponad 100 agentów dwóch pracowników jest w stanie rozliczyć w ciągu 2-3 godzin.

Podstawowe funkcje aplikacji e-Multiagencja

Automatyczne rozliczanie prowizji

Program dostępny z poziomu przeglądarki

Możliwość dodawania załączników

Raport polis do wznowienia

Notatki do założonych spraw

Raporty biznesowe

Automatyczne fakturowanie

Dostęp klienta do portalu

Personalizacja aplikacji

Funkcje aplikacji


Automatyczne rozliczanie prowizji

Po wstępnym przygotowaniu not prowizyjnych pobranych lub przesłanych przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe wczytujemy je do aplikacji e-Multiagencja. Na podstawie zgromadzonych wcześniej informacji aplikacja przypisuje prowizje do odpowiednich polis oraz agentów, sporządzając końcowy raport z podsumowaniem należnych kwot prowizji dla każdego agenta oraz wylistowaniem polis, za które wpłynęły należne prowizje. Z takiego raportu możemy natychmiastowo wygenerować faktury dla Agentów.


Program dostępny z poziomu przeglądarki

Technologia, w której została stworzona aplikacja e-Multiagencja pozwala na uruchamianie stron www z poziomu przeglądarki, co daje nam dostęp do informacji z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu (komputer/tablet/telefon), przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.


Możliwość dodawania załączników

Załączniki to jeden z ważniejszych elementów bazy informacji w firmie. W każdej chwili na dowolnym sprzęcie możemy podejrzeć aktualną polisę klienta, zdjęcie dowodu rejestracyjnego, bądź skan załączonego wcześniej dokumentu. Dostarczenie klientowi zagubionej wkładki OC to kilka sekund - wydruk w biurze lub wysłanie załącznika mailem na adres klienta.


Raport polis do wznowienia

Dzięki raportom polis do wznowienia z możliwością konfiguracji nie umknie nam już żadna polisa klienta. Możemy tworzyć raport na dowolny okres w przód, wyświetlić dowolny rodzaj polisy (komunikacyjne, majątkowe lub wszystkie razem), polisy dowolnego agenta, lub wybranego Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Najczęściej używaną opcją jest wydruk wszystkich polis, których data końca ochrony przypada na nadchodzący miesiąc. Nie ma potrzeby logowania się do systemów Towarzystw Ubezpieczeniowych - wszystkie dane mamy w jednym miejscu


Notatki do założonych spraw

Często agent potrzebuje pomocy pracownika biura w przygotowaniu bardziej skomplikowanego produktu. Tworząc zapytanie do biura w systemie aplikacja w zależności od rodzaju ubezpieczenia przeprowadza agenta "za rękę" zadając odpowiednie pytania. Biuro natychmiast otrzymuje informację, że pojawiło się pytanie agenta w aplikacji i może przystąpić do przygotowania oferty. Cała komunikacja może odbywać się wewnątrz systemu poprzez zapytanie, skany dokumentów i notatki. Założona sprawa zmienia status (Nowa sprawa, W przygotowaniu, Oferta, Akceptacja klienta itp.), co daje nam pełną kontrolę nad przygotowywanym rozwiązaniem.


Raport prognozowanych prowizji

Każdy wprowadzony produkt generuje prognozowaną prowizję (dla agenta oraz dla multiagencji). Raport zawiera prognozę prowizji, jakiej agent może spodziewać się w danym miesiącu - na podstawie zarejestrowanych płatności rat, czyli nie tylko bieżącej sprzedaży, ale również płatności polis wcześniejszych ze sprzedażą ratalną, których termin płatności wypada na raportowany miesiąc.


Raport sprzedaży

W przeciwieństwie do raportu prognozowanych prowizji, raport sprzedaży to wyłącznie wystawione polisy w badanym okresie. Bardzo często właściciele multiagencji potrzebują informacji o wysokości składki ogółem w danym towarzystwie, ten raport udzieli odpowiedzi na to pytanie. Raport jest konfigurowalny - z podziałem na TU, dla poszczególnego agenta, rodzaje polis i typy ubezpieczeń.


Automatyczne fakturowanie

Po wczytaniu i rozliczeniu prowizji przychodzi czas na wystawienie faktur. Jeśli wszystkie kwoty są uzgodnione, pozostaje nam użyć wcześniej skonfigurowanej funkcji, aby w ciągu kilku sekund automatycznie wygenerować faktury agentów.


Dostęp klienta do portalu

Jednym z celów każdego agenta jest "krosowanie" klientów, czyli obsługa wszystkich produktów ubezpieczeniowych danego klienta. Konkurencja na rynku ubezpieczeń jest ogromna, więc aplikacja e-Multiagencja udostępnia narzędzie, które może przekonać klienta, aby wszystkie ubezpieczenia zawierał w jednym miejscu. Tym narzędziem jest dostęp klienta do portalu multiagencji. Klient po zalogowaniu widzi wszystkie swoje polisy, zarówno aktywne, jak i te, których data ochrony wygasła. Każdy produkt może wyświetlić szczegółowo, aby sprawdzić daty płatności rat. Funkcjonalność bardzo przydatna dla klienta prywatnego i niezastąpiona dla klienta biznesowego.


Personalizacja aplikacji

Program na życzenie może być indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta, zarówno wizualnie, jak i funkcjonalnie. Podstawowe zmiany zawarte są w cenie licencji, jeśli natomiast nowa funkcjonalność, czy oczekiwane raporty będą wykraczały poza funkcjonalność programu, wycenimy razem rozszerzenie oraz termin jego wdrożenia. Skontaktuj się z nami i powiedz, czego potrzebujesz, a my przygotujemy szczegółową ofertę oraz dogodne warunki finansowania (płatność jednorazowa lub abonament).

Cennik

Licencja wieczysta
Instalacja
do 10 użytkowników
4500 zł
Licencja
od 11 do 20 użytkowników
8000 zł
Licencja
powyżej 20 użytkowników
do negocjacji

* Hosting aplikacji dodatkowo 900zł/rok      * Zorganizowanie nowej domeny 150zł/rok

Licencja abonamentowa
Instalacja
do 10 użytkowników
200 zł miesięcznie
Licencja
od 11 do 20 użytkowników
+ 15 zł miesięcznie za użytkownika
Licencja
powyżej 20 użytkowników
do negocjacji

* Zorganizowanie nowej domeny 150zł/rok

Do każdego programu dajemy 30 dni na testowanie produktu, podczas których możecie państwo zrezygnować i uzyskać pełen zwrot pieniędzy.

* Wszystkie ceny netto (należy doliczyć 23% VAT)

Zapytaj o program

Największą zaletą programu jest szeroka funkcjonalność. Nie wiemy na czym pracujesz w tej chwili, ale zapewne chciałbyś przenieść dane, które masz już zgromadzone. Skontaktuj się z nami, powiedz czego potrzebujesz i na jakim jesteś etapie, a my przygotujemy szczegółową ofertę oraz dogodne warunki finansowania (płatność jednorazowa lub abonament).

Skontaktuj się z nami